توهمات
 
دوپونت و دوپونط : کارآگاهان سلامت
 
یک شنبه 29 / 6 / 1392برچسب:, :: 10:30 ::  نويسنده : دوپونت

پست های مرتبط:

نگران نباشید، شما دیوانه نیستید!

افسردگی و هذیان

( منبع این پست و پست های مرتبط یکی است )


در حالی که هذیان ها عبارت از افکار غلط هستند، اما توهمات ( Hallucinations ) به ادراک غیر واقعی از چیزها گفته می شود ( معمولاً صداها ).

برای مثال، بعضی از بیماران مبتلا به افسردگی شدید، در مواقعی که کسی در اطراف آن ها نیست، صداهایی را می شنوند. این صداها مانند صداهای افرادی است که در اتاق با یکدیگر صحبت می کنند و به طور وحشتناکی، واقعی به نظر می آیند. این صداها ممکن است که شخص را سرزنش کرده و به او بگویند که تو آدم بدی هستی.

این صداها باعث می شوند که افسردگی تشدید شود.

بعضی از بیماران دچار افسردگی شدید، چیزهایی را که اصلاً وجود ندارند می بینند و یا این که بو می کنند، اما چنین مواردی نادر می باشند.



نظرات شما عزیزان:

امیر عباس
ساعت21:52---2 مهر 1392
با سلام خدمت شما دوست عزیز خیلی وب عالیه داری دمت گرم خیلی خیل خوشم اومد خیلی دوسش دارم منم یه وب دارم خیلی خیلی خیلی خداییش دوست دارم باش ما لینک کنم اگه شما موافقید بیاید یه سر بزنید و خبرشو بدید

من خیلی مشتاقم عزیزم ممنونت میشم اگه بیای
پاسخ: متشکریم. باشه می آییم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 85253
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1